Det blev Verbum som vann Publishingpriset i kategorin B2B-sajter - business to business med motiveringen ”För en snygg och trevlig sajt med konsekvent navigering och god användbarhet.”
I våras gjordes en stor redesign av Verbums nätsajt verbum.se tillsammans med byrån Doberman.
– Vi vill stärka kyrkans roll i dagens och framtidens samhälle med våra digitala och tryckta produkter. Med verbum.se positionerar vi oss på den digitala marknaden, säger Verbums marknadschef Bo Westerdal.
Juryns bedömning i kategorin B2B-sajter - business to business-produkter var uppdelad i fyra olika områden, användarbarhet, form, verbalt och visuellt. B2B-sajten verbum.se fick 9 poäng av 10 möjliga på samtliga områden.
Verbum AB ger ut Kyrkans Tidning, Sändaren och Amos och är en stor utgivare av teologisk litteratur. Verbum AB ingår i Berling Media AB.
Redaktionen
LÄGG TILL NY KOMMENTAR